pondělí 4. dubna 2016

Únikovka v Plzni

Ahoj čtenáři,

dnešní článek sice není z knižního světa, ale určitě potěší milovníky detektivek a logických hádanek. Podíváme se spolu do únikové místnosti EscRoom v Plzni.




S přítelem jsme se rozhodli, že oslavíme naše výročí netradičně a jelikož jsme oba příznivci hádanek a počítačových her, uniknout z cely po vzoru hry The Room byla jasná volba. Celé dva dny, od té doby co jsme si koupili lístky, jsem divže nenadskakovala nedočkavostí. Ale dočkala jsem se a za námi se brzy zavřely mříže naší dočasné cely a zacvakl se těžký zámek. K dispozici máme hodinu času a dopis zanechaný prvním "utečivším"


Začínáme pátrat a v prvních chvílích se chováme trochu chaoticky, ale zanedlouho odemykáme první z mnoha zámků bránících náš klíč ke svobodě. Postupně se dostáváme do formy a závity obou mozků se téměř protáčejí. Jednou pátráme pomocí měsíčního světla, poté dostaneme k vyřešení (můj oblíbený) kryptex.



Když jste zamčení uvnitř místnosti kde není téměř nic, obklopují vás vězeňské nápisy a z ostatních místností se občas ozve nějaký výkřik, rychle uvěříte, že už tam zůstanete. Indicie byly šikovně schované a do prostředí perfektně zapadly. Stačilo se jen koukat a přemýšlet; my jsme to zvládli bez jediné nápovědy za 47 minut. Na poprvé super!


Je to vážně zábava a zároveň "záhul" na mozek. Cela však není jediná z nabízených místností a my už plánujeme příští návštěvu.



Jestli jste z Plzně nebo okolí a zaujalo vás to, mrkněte například na www.escroom.cz, kde jsme byli my. Nechci tady dělat žádnou reklamu, ale byli příjemní a rádi je navštívíme zas.

To by bylo vše a já doufám, že se vám dnešní článek líbil. 

Nashle příště.

4 komentáře:

  1. Taky bych chtěla něco podobného zkusit :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jdi do toho, rozhodně to za to stojí :)

      Vymazat
  2. Byla jsem v únikovce v Brně a bylo to něco podbného, jako popisuješ :) Akorát fotit nás nenechali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dávala velký pozor abych nic nevyzradila a neukázala řešení :) A navíc jsou tady v Plzni celkově hrozně vstřícný a pohodový :)

      Vymazat