čtvrtek 24. března 2016

Já jsem vyhrála 2!!! - aneb opět jsem musela na poštu

Ahoj čtenáři,

ozývám se zase po delší době (spousty čtecího času mi právě krade Stardew valley), ale dnes jsem byla na poště a tam na mne čekala moje už druhá výhra! Pojďte se se mnou na to podívat.



Jako první jsem samozřejmě zkoumala knihu samotnou. Jedná se o fantasy z pera české spisovatelky Lucie Fidlerové - Narozen o půlnoci. Podle anotace se mi kniha líbí, má být o Gabrielovi, který je kvůli svému datu narození předurčen stát se zaklínačem - léčit lidi, používat magii a přivolávat draky. Moc se těším až se do ní budu moct pustit (právě jsem začala číst knihu z předešlé výhry :D).



Další co mi padlo do ruky byly pohlednice Zámku Blansko a Keep Calm and Read On. Z obou mam velkou radost, jednak proto, že pohlednice sbírám (už od dob co jsem jako malá jezdila na tábory) a Read On si vystavím někde, kde na ní vždy uvidím :D.



Naprosto parádní je placka s nápisem Čtu, tedy jsem, která už se teď skví na tašce.



Poslední co na mne vypadlo byly dvě záložky blogu, na kterém se soutěž konala. 



Tímto článkem bych chtěla zároveň poděkovat Báře ze stránek Svět Středozemě za skvělou Giveaway. Ze všeho mám ohromnou radost a už se těším, až si knihu přečtu.
To by bylo pro dnešek vše a zanedlouho se opět přihlásím, tentokrát s recenzí na knihu Mágové od Lva Grossmana. Zatím nashle.

4 komentáře:

  1. Gratuluji k výhře :) Knížka vypadá zajímavě, asi se po ní taky podívám :)

    OdpovědětVymazat