čtvrtek 14. ledna 2016

Já sem vyhrála!! - aneb co jsem si dnes vyzvedla na poště

Ahoj čtenáři,

dnes bych se chtěla pochlubit tím, co jsem vyhrála v Giveawayi na blogu parvitaska.blogspot.cz/. Zároveň bych tímto chtěla Míše ještě jednou poděkovat, z knížek mam velikou radost. Tak se na ně pojďme podívat J




J. K. Rowling – Casual Vacancy (Prázdné místo)

Když Barry Fairbrother ve svých čtyřiceti letech náhle zemře, městečko Pagford je v šoku. Pagford je na první pohled ztělesněním anglické idyly, s dlážděným náměstíčkem a prastarým opatstvím, ale za hezkými fasádami domů probíhá válka. Bohatí válčí s chudými, mladí se svými rodiči, manželky s manžely, učitelé s žáky... Pagford zkrátka není takový, jak vypadá. A prázdné místo, které zbylo v městské radě po Barrym Fairbrotherovi, zaviní největší válku ze všech. (www.databazeknih.cz)

Musím se přiznat, že z této knížky mam o trošku větší radost, hlavně proto, že už jsem po ní nějaký čas pokukovala. Vyrostla jsem na Harry Potterovi a jsem zvědavá jak se Rowlingová popasovala s úplně odlišným žánrem. Dalším pro mne plusovým bodem je, že je v angličtině. Když jsem sundala obálku, čekalo mne ještě příjemné překvapení.



Hrozně se mi tyhle přebaly knížek líbí, a mám strašnou radost když je pod barvami hrající obálkou objevim.


Petra Nagyová Džerengová

„Dnes ženy musia loviť chlapov, lebo tí sú leniví loviť. Spohodlneli, chcú hneď všetko, alebo nič.“ „Ide o život!“, ale čitateľ sa nemusí báť o ten svoj. To skôr autorka, ktorá pozýva k sebe do obývačky, odkrýva svoj každodenný život s manželom, štyrmi deťmi a zvieratami a pritom ho vtipne komentuje. Strieľa si zo seba, zo svojej rodiny i zo sveta okolo, je úprimná a na nič sa nehrá, odhaľuje sa celá a prezradí na seba takmer všetko. (www.databazeknih.cz)

Tahle knížka pro mne bude takovou osobní výzvou a zároveň první kniha kterou budu číst slovensky. Nevím co od toho úplně čekat, ale doufám, že se mi bude líbit a snad mi nebude dělat problémy jazyk.


To by bylo dnes vše a na shledanou příště.


1 komentář: