středa 20. ledna 2016

GIVEAWAY Assassin's Creed: Opuštěný // soutěž ukončena

Ahoj čtenáři,

protože bych ráda získala více pravidelných čtenářů a taky proto, že jednomu z Vás chci udělat radost, jsem se rozhodla, že uspořádám Giveaway o jeden z dílů ze série Assassin's Creed. Přímo se jedná o díl inspirovaný 3. dílem slavné počítačové série a my se v něm podíváme do Londýna.



"1735 – Londýn. Haythama Kenwaye učili jak zacházet s mečem od chvíle, kdy ho udržel v ruce. Když se jeho rodinný dům stane terčem útoku – jeho otec je zavražděn a sestra unesena ozbrojenci – brání Haytham domov jediným způsobem, jaký zná: zabíjí. Protože nemá žádnou rodinu, ujme se ho tajemný učitel, který ho vycvičí na smrtícího zabijáka. Haythama ovládá touha po pomstě a proto se vydává cestou odplaty: nevěří nikomu a pochybuje o všem, co kdy znal. Obklopen spiknutím a zradou je vtažen do staleté bitvy mezi asasíny a templáři."








Podmínky soutěže:
1. Staňte se mými pravidelnými čtenáři (na levé části stránky) či začněte sledovat můj blog na Facebooku (v tom případě napište jméno pod kterým mne sledujete)
2. Do komentářů odpovězte na otázky : - Co bys rád/a na blogu viděla za recenze?
                                       - Je něco co se ti tu nelíbí?
A jelikož soutěžíme o knihu co má herní předlohu: - Hraješ videohry? Pokud ano, jaké?
(Odpovědi na otázky nejsou povinné, ale budu ráda když si od vás budu moct přečíst víc než pouze jméno a email :))
3. Napište svůj email k odpovědím, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.


Soutěž potrvá do pátku 26. února. Vítězný komentář vyberu losováním a výsledek bych ráda vyhlásila 29. února.

Doufám, že se vás zúčastní hodně, ať je to taky trochu napínavý :)

Tak zatím ahoj.


14 komentářů:

  1. Nejradši nějaké recenze na fantasy, sci-fi nebo horor a podle herních předloh.
    Nemůžu říct že by se mi tu něco nelíbilo, ale přidal bych třeba odkaz na facebookovou stránku blogu, twitter a (jestli používáš) Goodreads.
    Videohry mám rád a hraju je. Třeba zrovna Assassin's Creed (zatím mám dva díly, ale ještě jsem je nedohrál), Mafii II, Tomb Raider a Prince of Persia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za účast :) Facebooková stránka už funguje, twitteru jsem nikdy moc nepřišla na chuť :)

      Vymazat
  2. To se týče recenzí tak je mi to celkem jedno,hlavně aby byly na knihy co jsem nečetla :-D ale horory mám ráda,a je to dost těžký pro mě najít něco bojavýho :-D
    přidala jsem si tě :-)
    Nevidim nic co by se mi nelíbilo :-)
    když se k tomu dostanu tak hraju GTA 5 online,ráda střílim reálný hráče :-D
    piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za účast :) Tak to doufám že se v tom GTA někdy potkáme :D Já se jen tak zastřelit nenecham :D

      Vymazat
  3. Myslím si, že recenzie sa môžu pokojne aj naďalej niesť v takom duchu ako doteraz, čo sa týka žánru aj obsahu :-) Možno recenzie na Zaklínača :-) A čo a týka samotného blogu, možno by som sa trošku viac pohrala s menu - pridať nejaké rubriky napríklad.
    Sledujem tvoju FB stránku - Janka Casion Kolenová
    Videohry hrávam málo, kedysi som hrala Mafiu a Need for speed, nedávno som zasa s kamarátom hrala Civilizáciu a s kamoškou Counter strike a to je asi tak všeko :D Ale mám rada knihy spojené s hrami ako je napr. Assasins creed alebo Zaklínač.

    casionangelova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zaklínače určitě plánuju anžto je to jedna z mých nejoblíbenějších knížek :)

      Jinak, abych tě mohla započítat, musíš dát like na stránku, bohužel tam tvoje jméno zatím nevidím :)

      Vymazat
    2. Ahoj :-) Vážne nie? :-O Neviem čím to je, mne ukazuje, že mám stránku like-knutú :D :-( Neviem čím by to mohlo byť. Pozrieš sa ešte raz, prosím?

      Vymazat
    3. Už tě tam vidím, přijde mi nějakej nevychytanej v tomhle ten FB, nemůžu najít kde si zobrazim úplně všechny, ukazuje mi to ty lidi jenom náhodně :D Každopádně už je to v poho :)

      Vymazat
    4. Uf, dobre, to som rada, že som tam :D

      Vymazat
  4. Ahojky. Tvoja stránka sa mi veľmi páči. Jediné, čo by som možno zmenila je farba blogu. Mohla by byť veselšia, no je to na tebe. Ani táto hnedá nie je zlá. Veľmi sa mi páči, že píšeš o rôznych knihách a nie len o jednom autorovi. Tvoje recenzie sa mi veľmi páčia a nemám im čo vytknúť. Za mňa by som určite pridala nejaký článok o spolupracujúcich firmách. S kým spoluoracuješ, prečo spolupracuješ, ako si sa k nim dostala atď. Toto je ore mňa naozaj zaujímavá téma. Poprípade k článku pridať tipy pre blogerky ktoré začínajú v knižnom odvetví.

    Čo sa týka hier, veľmi rada ich hrám. Dokonca mám Xbox 360 a je to moja oddychovka. K Assassinu ma dostal kamarát. Práve u neho som hrala 3ku (sme sa striedali) a moc ma to bavilo. Ako som sa mohla schovať do krovia a nenápadne niekoho zabiť alebo človeka hodiť do krovia aby hi nenašli. Či rozhodiť peniaze po zemi a ľudia sa zbláznia :D ... Knižku by som si síce veľmi rada prečítala, no v prípade výhry by som ju dala môjmu kamarátovi. To on ma naviedol k hre a ešte keď mala vyjsť 4ka, tak mi pomaly každý týždeň písal, ako sa teší. :) a knihy číta, no túto ešte nemá. A keďže cestuje denno-denne hodinku do školy a zo školy, takže by si ju určite prečítal.

    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju za účast :) Mě se právě ta hnědá líbí, připomíná mi právě knížky (pokoj obložený dřevem, ušák, lampa a velkej výběr knih:D) Nevím úplně co myslíš těma spolupracujícíma firmama, jestli myslíš recenzní výtisky a tak?... Zatím totiž s nikým nespolupracuju :D (tuhle knihu jsem si omylem koupila podruhé :D i to se stane,).

      Vymazat
  5. Recenze se mi zdají čím dál tím lepší, jen u AC Křížové výpravy se nejedná o 1. díl ale o 3. navazující na Bratrstvo =). Určitě by byli super recenze na jakoukoliv fantasy nebo třeba dalšího Assassína. Ráda bych si také přečetla Warcraft a hodně by mě zajímalo jaké to je.
    Hodně se mi líbila recenze na Zaklínače a jeho svět ,na kterou se na svém blogu chystám už dlouho =D Mohla bys také zrecenzovat mnou naprosto milovaného Zaklínače.
    Na blogu se mi hodně líbí samotné téma (hlavně že to není kosmetika =D a knižní pozadí a máš super recenze. Jen bych si možná trochu pohrála s logem =)
    Hry určitě hraju už od malička. Nejraději mám RPG, takže: Zaklínače, Dragon Age, Mass Effect... Občas si taky zahraju nějakou střílečku, například Bioshock. No a Assassin´s creed miluju =) Právě teď hraju Unity a chystám se na Syndicate =) Kdybych měla vyjmenovat všechny hry, které mám ráda byla bych tady do zítřka =)
    anicka.jarolimova@seznam.cz
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za účast :) A s tím assasínem je to složitější. vyšel sice až po bratrstvu, ale předlohu má v prvním díle hry, takže to beru tak že je první, druhá je renesance, bratrstvo beru jako takový 2B, atd :)

      Vymazat